کد خبر: ۴۱۱۲۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

ثبت‌نام دوره‌ تخصّصی آموزش و پژوهش در حوزه «ولايت، حکومت اسلامی و ولایت فقیه» همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه علاقه‌مندان به پژوهش، تبليغ و تدریس این مباحث آغاز شد.

به گزارش رجانیوز، کانون رهپویان غدیر اولين دوره تربيت «پژوهشگر ولايت» را با عنوان «دین، مردم، ولایت» با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (علیهم السلام) آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) و با تجربيات اندوخته شده از دوره‌هاي مرتبط قبلي، از اسفند 1390 لغايت تیر 1391 درسطح استان‌هاي تهران و قم برگزار مي‌نمايد.
 
دوره آموزشی «دین، مردم، ولایت» كه دومین سطح از برنامه آموزشی «انسان، خدا، حكومت» به شمار می‌رود، دوره ‌ای است آموزشی- پژوهشی؛ با هدف تربیت پژوهشگر جوان در زمینه مباحث «ولايت، حکومت اسلامی و ولایت فقیه» و توانمندسازی اعضای این دوره جهت پاسخ‌گويي به شبهات رايج حول اين مباحث در كارگاه‌هاي آموزشي و همچنین بحث و ارائه نظر در كرسي‌هاي آزادانديشي تشکیل خواهد شد. این در حالی است که  از پاييز 1391 دوره‌هاي مشابهی در ساير شهرهاي برگزار خواهد شد.
 
زمان برگزاری این دوره آموزشی از تاریخ 4/12/1390 لغایت 1/4/1391  بوده و مهلت ثبت نام تا ابتدای اسفندماه جاری خواهد بود.
 
لازم به ذکر است کل دوره مجموعا 8جلسه و به صورت دو هفته در میان و در روزهای پنجشنبه برگزار شده که 4 جلسه در دانشگاه تهران و 4 جلسه در قم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می گردد.
 
گفتنی است آزمون ورودی دوره آموزشی، در تاریخ 2 اسفندماه ساعت 14 الي 15 بصورت حضوری و همزمان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌گردد.
 
منابع آزمون كتاب «ولايت فقيه، سايه‌ حقيقت عظمي» و درسنامه «رهایی از ولایت طاغوت» می‌باشد. داوطلبان می‌توانند اصل اين منابع را با مراجعه به دفتر کانون رهپويان غدير در تهران و یا مراجعه به سایت  www.Raheghadir.ir  بصورت فايل PDF دریافت نمایند.
 
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوۀ برگزاری دوره و دریافت منابع آزمون به سایت کانون رهپویان غدیر به نشانی www.Raheghadir.ir  مراجعه فرمائید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها